A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Nyelvfüggetlen
Játékosszám: 3-8 játékos
Játékidő: 30 perc
Ajánlott: 8 éves kortól
Üdvözöljük a Furcsány Illékony Realitás Képalkotó Aloszályánál! Arról szeretnénk elbeszélgetni, amit láttál vagy látni véltél. Előfordul, hogy egyes múltbéli tapasztalatok álomnak vagy hallucinációnak tűnnek. Sőt, bizonyos fajok elhitethetik veled, hogy csipán rémálmot láttál. De az igazság az, hogy egy anomáliával volt dolgod. Bár legtöbb ártalmatlan, némelyek nagyon veszélyesek a bolygónkra nézve. Néha a különbség egy ártalmatlan és egy halálos lény között a részletekben rejlik!
Emiatt kell tudnunk minden részletet arról, amit láttál. Te hogyan írnád le egy rendőrségi fantomkép rajzolónak, hogy az éjszaka folyamán egy valódi idegen sétált keresztül a kerteden? Na most próbára teheted a memóriádat a Frász-karikatúra című őrült, pörgős társasjátékban!
Ebben a játékban, ahol Te vagy a szemtanú csupán 20 másodperced van, hogy minden apró részletet megjegyezz és ezt a grafikusoknak minél pontosabban átadd. Amint lejárt az idő, jutalmazd pontokkal azt a művészt, aki leginkább sikerrel járt. Készen állsz?
Minden játékos vegyen magához egy-egy vázlattáblát és filctollat. Az lesz az első szemtanú, aki legutóbb nézett űrlényes vagy szörnyes filmet. A szemtanú húzzon fel egy anomáliakártyát és nézze meg anélkül, hogy a többiek látnák a rajzot. Állítsatok be egy 20 másodperces időzítőt. A szemtanúnak ennyi idő áll rendelkezésére ahhoz, hogy megjegyezze a lény minden részletét.
Tipp: Szemtanúként érdemes a lábak számát, a különleges testrészeket, a hasonlóságokat és az arányokat megfigyelni.
Amint a 20 másodperc lejárt a szemtanúnak 2 perce van leírni, hogy mit látott. Ugyan ennyi idő alatt kell a grafikusoknak is megrajzolni a hallottakat. Ha lejárt az idő, akkor a grafikusok egyszerre mutassák meg a rajzukat, a szemtanú titokban válassza ki, hogy melyik rajz hasonlít leginkább az általa látott anomáliakártyára, és írja le a grafikus számát a saját fehér táblájára anélkül, hogy bárki látná. Majd ekkor mutathatja meg az anomália kártyát a grafikusoknak. A grafikusok egyénileg válasszák ki, hogy melyik rajz hasonlít leginkább az anomáliakártyához. A legtöbb szavazatot kapó grafikus 1 pontot kap, amit felír a Lezárt ügyek táblára - és a szemtanú által kapott grafikus is szerez 1 pontot.
A játék akkor ér véget, amikor minden játékos kétszer volt szemtanú. A játékot a legtöbb győzelmi ponttal rendelkező játékos nyeri meg.