A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Angol nyelvű
Játékosszám: 1-4 játékos
Játékidő: 100 perc
Ajánlott: 12 éves kortól
Sok holdciklus eltelt már, hogy a Félhold és a Nap megjelent a tenyereden, amivel a Septima a boszorkányszombatra idézett téged. Visszagondoltál az ezt követő útra Noctenburg felé, ahol összegyűltetek a többi boszorkánnyal, akik szintén viselték a jelet. És most, amikor a Mindenszentek éjszakája előtti utolsó telihold fénye a fűzfák lombkoronáján át a kristályok körére vetül, magához kell hívnia azokat, akik majd megalakítják az új boszorkánygyülekezeteket...
A Septima egy kompetitív, interaktív boszorkányos stratégiai játék. Gyülekezeted vezetőjeként bizonyítanod kell Noctenburg városában, hogy Septima, az összes boszorkány vezetőjének utódja lehess. Gyakorold a mesterségedet és szerezz bölcsességet (Wisdom) azáltal, hogy alapanyagokat gyűjtesz, bájitalokat főzöl, gyógyítod a városlakókat, elsajátítod a varázslatokat és megmented testvéreidet a boszorkányperektől. Ám jól vigyázz: a mágia, még ha jóra is használod, gyanút kelt a városlakók köreiben…
Szimultán akcióválasztás pozitív játékos-interakcióval: A Septima központi mechanizmusa a kilenc akciókártya közül egyidejűleg, titokban történő választás. Az alábbi akciók közül egyet hajhatsz végre a körödben: mozgás, gyűjtögetés, főzés, gyógyítás, toborzás, védőbeszéd, kántálás, szertartás és emlékezés. Minden akció erős bónuszt kap, ha több játékos választja, de együttes végrehajtásuk gyanút kelt a városlakókban, és felkelti a boszorkányvadászok figyelmét. A közös akció végrehajtásának időpontjáról (és arról, hogy kivel együtt végezzük el) való döntés friss, kooperatív játékhoz hasonló jelleget kölcsönöz a kompetitív játéknak, és sok játékos interakciót eredményez.
Mentsd meg a boszorkányokat, és építsd a Gyülekezeted: Gyógyítsd meg, nyűgözd le vagy győzd meg a városlakókat, és gyűjts elég támogatót ahhoz, hogy a fordulónkénti boszorkánypereket a te javadra billentsd. Ha az ellenséges tanúkat túlszavazzák, az elítélt boszorkányt felmentik bűnei alól, és csatlakozik az őt megmentő gyülekezethet. Bővítsd akár négy boszorkányra a szövetségedet - mindegyikük saját személyiséggel és különleges képességgel segítheti az ügyedet. A boszorkányvadászok által elfogott vakmerő boszorkányok is bíróság elé kerülnek, így a városlakók kellő támogatásával akár más, kevésbé óvatos játékosok gyülekezetéből származó boszorkányok is a tiédbe kerülhetnek.
Hozzáférhető, intuitív és ismerős: Farkas Villő gyönyörű, kézzel rajzolt művészeti stílusával, Bernát Barbara karakterrajzaival, fából készült alkatrészekkel és intuitív, téma ihlette mechanizmusokkal: a Septima a Mindclash Games eddigi legkönnyebben hozzáférhető címe. Gyorsan megtanítható és előkészíthető, és kevesebb mint 2 óra alatt lejátszható, akár négy játékossal is.