A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Angol nyelvű
Játékosszám: 5-20 játékos
Játékidő: 120 perc
Ajánlott: 15 éves kortól
Egy pokoli zivatar idején, éjféltájt, egy sikoly visszhangzik végig a kanyargós sikátorok szőlővel borított kövein. A megrémült városlakók a főtérre sietnek, ahol holtan találják a hely nagy mesélőjét! Testét a városi óra mutatójára nyársalták, vére az alatta lévő macskaköveket áztatja. A kíváncsiság hamar félelembe fordul, mivel mindenki számára nyilvánvaló, hogy egy démon garázdálkodik, aki éjszaka gyilkol, nappal pedig emberi alakot ölt. A városlakók bár mindegyike rendelkezik némi információval, de a démon és gonosz csatlósai hazugságokat terjesztenek, hogy összezavarják és gyanút keltsenek az ördög kilétével kapcsolatban. Vajon a jó nép képes lesz-e a kirakós darabjait időben összeilleszteni? Vagy a gonosz elárasztja ezt az egykor oly békés várost?
A Blood on the Clocktower a blöffölés játéka, amelyben 5-20 játékos merülhet el a Jó és a Gonosz szembenálló csapatainak tagjaiként, mindenki egyedi karakterként, mindezt egy Mesélő játékos felügyelete mellett, aki irányítja a fontos pillanatokat, és olykor hol az egyik, hol a másik csapat oldalára billentheti az esélyeket. A játék célja, hogy sikeresen kikövetkeztessétek és végezzetek a Démonnal, mielőtt még túl késő lenne…
A nappali fázisban a játékosok nyíltan megbeszélhetik az információikat, akár felfedve a vélt igazságot, amit tudni vélnek, vagy újabb hazugsággal zavarják össze a többieket. A fázis egy szavazásban csúcsosodik ki, amikor is a játékosok szavaznak a számukra leggyanúsabb személy(ek)ről, és ha a többség úgy dönt, az illetőt kivégzik. Az éjszakai szakaszban a játékosok szemüket lehunyják, majd a Mesélő egyenként felébreszti mindazokat, akik ilyenkor információt gyűjthetnek, képességet blokkolhatnak, vagy akár… öljenek.
A Mesélő a játék dobozát grimoárként használva követi az eseményeket, tárolja a szükséges információkat, és irányítja a játékot, így a többiek szabadon, asztal és tábla nélkül játszhatnak. A játékosok a végsőkig a történek sűrűjében maradnak, még akkor is, ha karaktereik meghalnak, és szellemekként kísértenek Ravenswood Bluffban, akik a síron túlról próbálnak győzni.
Most már a sokadik játékot játszuk vele, de egyáltalán nem lehet megunni - a csapat is majdnem heti (!) rendszerességgel összeül erre a játékra, ez pedig nagy szó, mert eddig egyetlen másik játék sem érte ezt el nálunk. Élvezetes, izgalmas és rendkívül szórakoztató!