A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Angol nyelvű
Játékosszám: 2-4 játékos
Játékidő: 180 perc
Ajánlott: 14 éves kortól
A falakat vaspolcok szegélyezték, mindegyik csak úgy roskadozott a formaldehidet tartalmazó üvegedényektől, bennük mindenféle groteszk érdekességgel. Csak ámultam. Makulátlan sárgaréz szerszámok hevertek szerteszét, éleiket a használat edzette; és olyan minőségű, finomított fémek, amilyeneket még soha nem láttam ezelőtt. Tekintetem azonban egy robusztus, mahagóni íróasztalra terelődött, melyet vékony rézcsíkok díszitettek, és amelynek közepén egy viseletes, bőrkötéses könyv várta, hogy belelapozzak. Apám naplója – az örökségem, sok évnyi tudással és számtalan kísérlettel megtöltve. A kötet belsejében, a gyöngyházfényű pergamen tetején, melynek kopott szélei már sárgára oxidálódtak, egy őrült zseni tudatos tollvonásai voltak, amelyek egy olyan ambiciózus projektről árulkodtak, amelyet életében már nem tudott befejezni… a remekművét.
Anélkül, hogy észrevettem volna, még a kezem is megremegett, ahogy elvettem, és a mellkasomhoz szorítottam a könyvet. Egyszerre éreztem a tulajdonjogot és a szorongást e tudományos vázlatok iránt, amelyeket oly harsányan firkáltak az elnyűtt lapokra. Pontosan ebben a pillanatban kezdődött a megszállottságom: visszaállítom a laboratórium régi fényét, és az életemet apám munkájának befejezésének szentelem!
A My Father's Work játékban a játékosok egymással versengő őrült tudósok lesznek, akikre apjuk naplójának egy-egy lapját és egy hatalmas birtokot bíztak, ahol elvégezhetik fondorlatos kísérleteiket. Pontok szerezhetők a kísérletek elvégzésével, a város megsegítésével, a hátborzongató birtok fejlesztésével és remélhetőleg apjuk remekművének befejezésével.
De meg kell teremteni az egyensúlyt a tanulás és az aktív kísérletezés között, mert minden generáció végén minden kísérlet és erőforrás elvész az idő forgatagában, egészen addig, amíg gyermekük újra nem kezdi, csupán a rájuk hagyott "Naplózott tudás és birtok"-ra támaszkodva - és mivel a játék három generáción át tart, elkerülhetetlen, hogy a városlakók dühöngő csőcselékké váljanak, vagy az őrületbe torkolljanak az etikailag megkérdőjelezhető kísérletek. A harmadik generáció végén a legtöbb ponttal rendelkező játékos nyer, és ő lesz a világ valaha látott legtiszteltebb, legrettegettebb, és egyben legzseniálisabb tudósa!