A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Angol nyelvű
Játékosszám: 1-5 játékos
Játékidő: 180 perc
Ajánlott: 14 éves kortól
Szerzők: Rickard Antroia, Martin Takaichi
Kiadó: Free League Publishing
Kiadás éve: 2023
Sorozat: Tales from the Loop: The Board Game játékok
A táj tele volt gépekkel és fémhulladékkal, amelyek ilyen-olyan módon, de kapcsolódtak a létesítményhez. A horizonton mindig ott magaslottak a Bona Reaktor kolosszális hűtőtornyai, zöld akadályjelző fényei folyamatosan ragyogtak. Ha az ember a földhöz tapasztotta a fülét, hallhatta a Hurok szívverését - a Gravitron dorombolását, a mérnöki varázslat központi egységét, amely a Hurok kísérleteinek középpontját jelentette.
1954-ben a svéd kormány megrendelte a világ legnagyobb részecskegyorsítójának megépítését. A létesítményt 1969-ben fejezték be, mélyen a pásztori külvárosi vidék alatt, Stockholm külterületén. A helyi lakosság e technológia csodáját Huroknak nevezte el. A megépítése óta eltelt évek során azonban furcsa jelenségek kezdtek megjelenni a környéken - rejtélyes lények ólálkodtak a vidéken és a gépek is elkezdtek megmagyarázhatatlan módon meghibásodni…
A Tales From the Loop: The Board Game-ben ti, a játékosok, mint helyi gyerekek, együttműködve nyomozhattok a szigeteket (vagy talán csak a helyi videotékát) fenyegető jelenségek után, remélhetőleg sikeresen megállítva azt. Minden napotok az iskolában kezdődik, de amint megszólal a csengő, a vacsora és a házi feladat előtti időben felfedezőútra indulhattok! Végig játszhatjátok az elágazó történetszálakat - az idegen növényvilágtól kezdve a múltból érkező látogatókig -, vagy választhatsz egy szabadabb, sandbox élményt a játék Mystery Islands módjának segítségével.
A kalandok hossza 90-120 perc között változik, és játszhattok egyedül, két gyerkőc irányításával, de akár öten is nekiveselkedhettek a nyomozásnak. A játék minden egyes fordulója egy napot jelent a gyerekek életében, ami azzal kezdődik, hogy találkoztok az iskolában. Ott új pletykákat hallotok, és megtervezik a következő napra vonatkozó teendőket. Amint megszólal a csengő és vége a tanításnak, szabadon járhatjátok a szigeteket, a rendelkezésetekre álló rejtélyek és pletykák után nyomozhattok, vagy egyszerűen csak a házimunkát végzitek (vagy mindkettőt!).
Minden gyereknek, amikor rá kerül a sor, rendelkezésére áll egy bizonyos mennyiségű idő, amelyet szabadon és tetszőleges sorrendben elkölthet. Valójában minden játékos fordulója integrált: nem kell ülni és várni, hogy sorra kerüljön valaki, hanem együtt mozoghattok a többiekkel. Az összetartás pedig igen bölcs dolog, amikor nehezebb kihívásokkal kell szembenéznetek, mivel segíthettek egymásnak, kombinálhatjátok a tárgyaitokat új képességekért, amelyekkel teljesen megkerülhetitek a kihívást!
A nap végén fontos, hogy időben hazaérjetek a vacsorára és a házi feladatra is jusson idő. Maradhattok tovább is, de ez azzal járhat, hogy elveszítetek néhány előjogot (például a kritikus autós utat!), vagy akár szobafogságra is várhat rátok…
Hozd el a legjobb barátaidat, menjetek ki, és fedezzétek fel a Hurok rejtélyeit!