A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Nyelvfüggetlen
Játékosszám: 2-4 játékos
Játékidő: 40 perc
Ajánlott: 8 éves kortól
A négy évszak - tél, tavasz, nyár és ősz - erdőszellemei együtt szállnak szembe az ősi szent fát megtámadó gonosz szellem, Onobi pusztító tüzével. Eljött a lehetőség az erdőszellemek számára, hogy otthonuk megmentésével igazi legendákká váljanak, és hőstetteik által, mint az erdő védelmezői maradjanak meg az utókor emlékezetében. Minden erejükre szükség lesz, ha le akarják győzni a félelmetes Onibit. Védelmező fákat kell ültetniük, meg kell zabolázniuk a pusztító lángokat, vagy meg kell idézniük Sankit, az erdő védelmezőjét - vajon melyik út vezet az erdő megmentéséhez?
Vegyétek fel a négy erdőszellem egyikének szerepét, és a győztes megkapja az erdő védelmezőjének címet és dicsőségét. Ezt a dicsőséget háromféleképpen szerezheted meg: ültess 12 különböző védelmező fát, gyűjts 12 szent virágot, hogy felébreszthesd Sankit, vagy pedig olts el 12 tüzet, hogy véglegesen megszabadulj Onibitől.
Minden kör 3 fázisból áll:
Őrzőállatok: A természet összes szelleme egyszerre játszik! Egymás után húzd fel és fordítsd képpel felfelé az Őrzőállat kártyákat a személyes húzópaklidból, így hozva létre a Segítők vonalát. A kártyák húzását bármikor abbahagyhatod. Azonban, ha felhúzod a harmadik magány szimbólumot tartalmazó kártyát, akkor abba kell hagynod a kártyák húzását. A sorban egy csoportos szimbólummal rendelkező kártya érvénytelenít egy magány szimbólumot, így érdemes lehet majd ilyen kártyákat begyűjtened.
Akció: A természet szellemei felváltva, egymás után játszanak. Ha a segítő vonalon kevesebb, mint három magány szimbólum látható - vagyis Te döntöttél úgy, hogy megállsz a kártyák húzásánál -, akkor 2 különböző műveletet hajthatsz végre. Ha három magány szimbólum látható, akkor csak 1 akciót. A csoportos szimbólumok által érvénytelenített magány szimbólumok nem számítanak! Egy választható művelet erejét az határozza meg, hogy a Segítők vonalán mennyi Őrzőállatnál található meg az adott Elem, illetve az előfordulása az egyéni Erdőtábládon a védelmező fák és egyéb elért jutalmak által. Az alábbi akciók közül választhatsz: töredék lapkát vehetsz magadhoz, új őrzőállato(ka)t hívhatsz magadhoz, tüzet olthatsz, léphetsz a szellemösvényen, vagy pedig védelmező fát ültethetsz.
A köröd végén Onibi megtámad titeket a ki nem oltott Tűz erejével, és megtámadja a Szent Fát is. Tüze tova terjed a megüresedett Őrzőállat helyek számával. Ezután az üres helyekre új Őrzőállatok érkeznek. A Szent Fát add át a következő játékosnak, majd tisztítsd meg a Segítők vonalát, és az ott található Őrzőállatokat tett a dobópaklidra.
Az Ébredő erdő egy remek tematikával megálmodott, gyönyörű játék, melyben minden erdőszellem megtalálhatja a módját annak, hogy miként szeretné megállítani Onibit, és ezzel igazi legendává válni.
Első pár játékra nem biztos, hogy érzékelhető, mennyire mély stratégiai lehetőség van a játékban. Nem csak egy féle módon lehet pontokat gyűjteni (pl. fákat vásárolva vagy tűz-szimbolumokat szerezve, ) van lehetőség elvenni mástól lapkákat vagy megszerezni mások elől kártyákat. Nálunk általában többen is megcsinálnak egy győzelmi fetételt, ilyenkor a többi lapka is számít. Kell stratégiai döntéseket is hozni.