A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Angol nyelvű
Játékosszám: 1-5 játékos
A legjobb: 5 játékossal
Játékidő: 90 perc
Ajánlott: 12 éves kortól
A Smartphone Inc. egy gazdasági szimulációs Eurogame, melyben az egyik legnagyobb okostelefon-gyártó vállalat vezérigazgatóját alakítjátok, abban az időben, amikor az okostelefonok még nem lapultak ott mindenki farzsebében. Kutassatok technológiákat, fejlesszetek gyárakat, építsetek fel világméretű irodahálózatot, és árazzátok felül versenytársaitokat!
Öt fordulón keresztül folyamatosan döntenetek kell az árakkal, a termeléssel, a kutatással és a terjeszkedéssel kapcsolatban. A játék egyedi tervezésű mechanizmust alkalmaz, amely egyesíti a javítási mechanizmusokat az ajánlattétellel és az akció kiválasztással. Mindegyik kör nyolc egyszerű szakaszból áll: tervezés, árképzés, gyártás, fejlesztés, kutatás, terjeszkedés, értékesítés és nyereség.
A tervezési fázisban minden játékos egyidejűleg hozza meg a következő évre vonatkozó döntéseit a két tervkártyájának és a fejlesztési lapkájának egymásra helyezésével ("patching"). Az ebben a fázisban tervezett kártya és lapka akciók határozzák meg, hogy milyen akciók hajthatók végre a későbbi fázisokban.
Az árképzési fázisban a játékosok a tervük alapján változtatják az okostelefonjaikért felszámított árat. Az alacsonyabb ár segít a korábbi indulásban, és abban, hogy több okostelefont adjanak el a piacon, de a magasabb ár, bár kockázatos, több pénzzel kecsegteti a játékosokat.
A gyártás során minden játékos okostelefont gyárt.
A fejlesztés során a játékosok fejlesztési lapkákat vesznek fel, amelyek a jövőbeli körökben bővítik a tervezési lehetőségeiket.
A kutatás során a játékosok új technológiákat fedeznek fel. A technológiák nem csak bővítik a játékosok azon képességét, hogy okostelefonokat értékesítsenek az ügyfeleknek, hanem különleges képességeket is biztosítanak!
A terjeszkedési szakaszban a játékosok irodákat nyitnak a szomszédos régiókban, így nyitva teret az adott régión belüli értékesítésnek, és egy szerteágazó irodahálózatnak.
Az eladási szakaszban a gyártott telefonok kerülnek értékesítésre azon régiókban, ahol a játékosok irodával rendelkeznek. De minden régióban korlátozott a hely - és ha az ár túl magas, az olcsóbb riválisok beelőzhetnek az eladás terén.
A profit fázisban a játékosok az eladásaik után bevételhez jutnak. A játékosok megkapják az összes eladott okostelefonjuk eladási árát, és az a játékos, aki az egyes régiókban a legtöbb telefont adta el, bónuszt kap a kiegészítők piacának irányításáért. Ennek a fázisnak a végén minden eladott okostelefon lekerül a térképről – és egy új kör kezdődik.
Öt kör után a leggazdagabb játékos nyer.
Ti készen álltok, hogy okostelefonjaitokkal meghódítsátok a világot?