Felkelő Nap (Rising Sun) (Magyar kiadás)

Új Társasjáték - Alapjáték

Tulajdonságok:

A játék kiadása: Magyar

A játék: Magyar nyelvű

Játékosszám: 3-5 játékos

A legjobb: 5 játékossal

Játékidő: 120 perc


Adatok:

Szerző: Eric M. Lang

Kiadó: Delta Vision

Kiadás éve: 2018

Sorozat: Rising Sun játékok




Értékelések:

5.0

A pontok átlaga


4 értékelés

Írj értékelést

Próbáld ki otthon azokkal, akikkel játszani fogsz
Azonnal kipróbálható

A kipróbálásról részletesen itt olvashatsz.
Ajandekutalvány

A legendás feudális Japánban játszódik a Felkelő Nap, amelyben a játékosok olyan nagy klánokat vezetnek, ame lyeket a hatalmas Kami gyűjtött össze, hogy újraformálja az országot, és visszavezesse a tiszteletre méltó spirituális hagyományokhoz.

Minden klán az egyedi képességeit használva terjeszti ki erőit a tartományokra. Erődöket emel, betakarítja a termést – és harcol a többi klán ellen. Ahogy a tavaszt felváltja a nyár, a nyarat pedig az ősz, a játékosok fejleszthetik klánjukat úgy a stratégia, mint az erények terén, és akár még a legendák szörnyeit is segítségül hívhatják az ügyükhöz. A klánok bölcsen tennék, ha imádkoznának az istenekhez, mivel minden kami nagyon erős képességeket adhat nekik. A diplomácia azonban még erősebb eszköz lehet, mivel a klánok kölcsönösen előnyös szövetségeket köthetnek, és egyeztethetik az útjukat a győzelem felé. Ebben a politikai arénában a becsület értékesebb, mint az arany, bár az árulás fordulatot hozhat a háború során. A csatákat nemcsak nyers erővel, hanem stratégiával és ravaszsággal is meg lehet nyerni.

Az utadat bölcsen, a szövetségeseidet körültekintően válaszd meg. Mire a tél hava betakarja a földet, eldől, te leszel-e a kiválasztott, aki a Felkelő Nap országát uralja...

Felkelő nap játék

JÁTÉKELEMEK

  • 58 részletesen kidolgozott műanyag figura
  • 40 színes figuraalap
  • 65 műanyag érme
  • 10 műanyag klánjelző
  • 66 kártya
  • 1 játéktábla
  • 99 jelző
  • 5 klánparaván
  • 1 szabályfüzet

A Rising Sun játékok sorozat többi tagja:

Kiegészítők:

21009,- Ft
Raktáron van
Azonnal kapható a boltban is
Ingyenes szállítás 18000,- Ft felett, kizárólag GLS szállítás esetén
12307,- Ft
Raktáron van
Azonnal kapható a boltban is
Ingyenes szállítás 18000,- Ft felett, kizárólag GLS szállítás esetén
11533,- Ft
Raktáron van
Azonnal kapható a boltban is
Ingyenes szállítás 18000,- Ft felett, kizárólag GLS szállítás esetén
18420,- Ft
Raktáron van
Azonnal kapható a boltban is
Ingyenes szállítás 18000,- Ft felett, kizárólag GLS szállítás esetén
10175,- Ft
Raktáron van
Azonnal kapható a boltban is
Ingyenes szállítás 18000,- Ft felett, kizárólag GLS szállítás esetén

Kellékek:

30719,- Ft
Raktáron van
Azonnal kapható a boltban is
Ingyenes szállítás 18000,- Ft felett, kizárólag GLS szállítás esetén
25376,- Ft
Raktáron van
Azonnal kapható a boltban is
Ingyenes szállítás 18000,- Ft felett, kizárólag GLS szállítás esetén

Értékelések

5.0

A pontok átlaga

4 értékelés alapján
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Értékeld ezt a terméket és írd meg a véleményedet

Ehhoz először be kell jelentkezned. Ha még nem regisztráltál itt az idő. Aztán gyere ide vissza és folytasd a véleményed megírását.Bejelentkezés & Regisztrálás
  • A Rising Sun a legjobb félig-hardcore társasjáték amivel találkoztam. A legjobb amit a társaságommal játszottam valaha.

    ELŐNYÖK:
    -az egész játék a diplomáciára épít, a beszélgetésre, az egyezkedésre, ki is emeli a szabály, hogy kell közben interakcióba lépni másikkal
    -az egyik legbalancoltabb társas. pont. bárki bármit mond, minden klán teljesen egyenlő a másikkal, teljesen a játékostól függ, hogy mennyire sikeres
    -nem lehet kiesni belőle (!!!), ha egy karaktered sem marad a pályán, játékban maradsz és még nyerhetsz is. az egyikünknek sikerült is, hogy War Phaseben nem volt egy egysége sem, mégis megnyerte a játékot. sok olyat játszottunk,ami 2-3 órás és nagyon rossz volt ha valaki kiesett az első fél-háromnegyed órában.
    -3-5 játékossal lehet játszani (Kickstartessel vagy a Dynasty Invasionnal lehet 6an is), nagyon ajánlott az 5-6 fő. mivel a játék a Szövetségekre épít, ezért fontos, hogy vagy páratlanul legyetek (mert aki nagyon jól áll pontban, azzal nem köttök szövetséget, nehogy nyerjen) vagy ha párosan akkor csakis 6-an és úgy valami gyönyörű a játék.
    -a kib*szottul szép és részletes figurákról ne is beszéljünk, a gyönyörű lapokról, a szörnyek egyszerűen hihetetlenek.
    -a harcrendszer meg elviszi az egészet amúgy is a hátán, semmi dobókocka, csak pókerarc és mehet a titokban a fogadás. itt nem szerencsére gondolok csak, hogy a másik nem látja mit fogsz csinálni, csak sejtheti
    -a játékban Coinért vehető lapok egy pillanat alatt megváltoztatják a játék menetét, ezért folyamatosan figyelni kell, kinek mije van, mert ha nem nézünk oda akkor puff, nagy előnyre tett szert
    -a játék alap mechanizmusa, a Mandate rendszer meg mindenkit érdekelté teszi, hogy ki mit csinál a körében, mert amilyen mandátumot teszel le, abból mindenki kap valami pozitívumot, ezért nincs idő bambulásra, telefonozásra (kivéve egynél az 5 mandátum közül)

    HÁTRÁNYOK:
    -a szabályok egy-két játékig még gondot okoztak nekünk és gyakran meg kellett nézni mert nagyon sok kiskapu van abban ahogy a sok lap interakcióba lép, a mandátumokkal, a különböző klán erőkkel. nekem isaki megnézett több videót is róla a Youtubeon (ami mindenkinek ajánlott, nem csak ezzel, hanem minden más társasnál is amúgy:)) többször fel kellett ütnöm a szabályokat amiben amúgy minden ilyen kiskaput, loopholet érint, nagyon részletes
    -az ugyebár az ár, de ha az év legjobb társasát szeretnéd az asztalodon, akkor mindenképp megéri kiadni rá, must buy játék
    (-ezt csak apróba alá szúrom, sok hely kell ahhoz, hogy mindent kipakolj, nap a pálya, sok kis token, karakter, lap minden klánnak, de ez kezelhető)

    10/10, a legjobb társas amivel eddig dolgom volt

  • A Rising Sun a legjobb félig-hardcore társasjáték amivel találkoztam. A legjobb amit a társaságommal játszottam valaha.

    ELŐNYÖK:
    -az egész játék a diplomáciára épít, a beszélgetésre, az egyezkedésre, ki is emeli a szabály, hogy kell közben interakcióba lépni másikkal
    -az egyik legbalancoltabb társas. pont. bárki bármit mond, minden klán teljesen egyenlő a másikkal, teljesen a játékostól függ, hogy mennyire sikeres
    -nem lehet kiesni belőle (!!!), ha egy karaktered sem marad a pályán, játékban maradsz és még nyerhetsz is. az egyikünknek sikerült is, hogy War Phaseben nem volt egy egysége sem, mégis megnyerte a játékot. sok olyat játszottunk,ami 2-3 órás és nagyon rossz volt ha valaki kiesett az első fél-háromnegyed órában.
    -3-5 játékossal lehet játszani (Kickstartessel vagy a Dynasty Invasionnal lehet 6an is), nagyon ajánlott az 5-6 fő. mivel a játék a Szövetségekre épít, ezért fontos, hogy vagy páratlanul legyetek (mert aki nagyon jól áll pontban, azzal nem köttök szövetséget, nehogy nyerjen) vagy ha párosan akkor csakis 6-an és úgy valami gyönyörű a játék.
    -a kib*szottul szép és részletes figurákról ne is beszéljünk, a gyönyörű lapokról, a szörnyek egyszerűen hihetetlenek.
    -a harcrendszer meg elviszi az egészet amúgy is a hátán, semmi dobókocka, csak pókerarc és mehet a titokban a fogadás. itt nem szerencsére gondolok csak, hogy a másik nem látja mit fogsz csinálni, csak sejtheti
    -a játékban Coinért vehető lapok egy pillanat alatt megváltoztatják a játék menetét, ezért folyamatosan figyelni kell, kinek mije van, mert ha nem nézünk oda akkor puff, nagy előnyre tett szert
    -a játék alap mechanizmusa, a Mandate rendszer meg mindenkit érdekelté teszi, hogy ki mit csinál a körében, mert amilyen mandátumot teszel le, abból mindenki kap valami pozitívumot, ezért nincs idő bambulásra, telefonozásra (kivéve egynél az 5 mandátum közül)

    HÁTRÁNYOK:
    -a szabályok egy-két játékig még gondot okoztak nekünk és gyakran meg kellett nézni mert nagyon sok kiskapu van abban ahogy a sok lap interakcióba lép, a mandátumokkal, a különböző klán erőkkel. nekem isaki megnézett több videót is róla a Youtubeon (ami mindenkinek ajánlott, nem csak ezzel, hanem minden más társasnál is amúgy:)) többször fel kellett ütnöm a szabályokat amiben amúgy minden ilyen kiskaput, loopholet érint, nagyon részletes
    -az ugyebár az ár, de ha az év legjobb társasát szeretnéd az asztalodon, akkor mindenképp megéri kiadni rá, must buy játék
    (-ezt csak apróba alá szúrom, sok hely kell ahhoz, hogy mindent kipakolj, nap a pálya, sok kis token, karakter, lap minden klánnak, de ez kezelhető)

    10/10, a legjobb társas amivel eddig dolgom volt

  • Előny:
    - varázslatosan szép kivitelezése beszippant.
    - jól vegyíti a diplomácia, harc, zsarolás, alkudozás és árulás kombóit.
    - 3-4-5 játékossal is jó.
    - a kiegek nem szükséges "díszítő" elemek.
    - csodás minik.

    Hátrány:
    - drága,
    - nem kezdőbarát, bonyolult motor. a harmadik játék után kezded érteni mi folyik itt valójában, majd az ötödik alkalommal rájössz, hogy még csak nem is kapizsgálod.
    - magas megsértődési faktor.

  • Érdekes ötvözete, a stratégiának, az egymás kiismerésének, és a diplomáciának. Mindez egy gyönyörű feudális japánt mintázó köpönyegbe bújtatva.

    A tea fázis, egy számomra eddig egyedülálló fázis, még nem találkoztam ilyennel sehol. Itt érvelünk, kicsit olyan házalós ügynökös hatást kelt, ahol a gyengébbig győzködi az erősebbet, hogy miért őt válassza társnak. A taktikai része, sok helyen megmutatkozik, a kártyák megvételekor, a bábuk mozgósításakor, a politika fázis utasításainak kiválasztásakor, valamint a szentély lapkák befoglalásakor. A háború fázisnál a paraván mögötti licit, valami "The Mind"-hoz hasonló megérzéseken, és kiismerésen alapuló játékot kíván.

    A játék tematikája magával ragadó, és minden egyes alkatrészében azt az érzetet kelti, hogy részese vagyok ennek a varázslatos birodalomnak.

    A játékosok egyedi paravánjai, egyben minden, a klánjukkal kapcsolatos fontos információt szem előtt tartanak, ami sok segítséget nyújt. Másrészt mint hangulati elem is, akár egy hatalmas zászló terül el előttem :)
    A bábuk mesteri megmunkálásáról, nem is kell hogy szót ejtsek, a képek magukért beszélnek.

    Szintén érdekessége, hogy minden évszakban előre meghatározott tartományokon zajlanak a háborúk, ezáltal valamennyire irányt ad, célt tűz ki elénk a játék.

    Maga a játék megtanulása 1-2 alkalom után kialakul, viszont, összehangolni a taktikát, a jó megérzéssel, az ellenfelek kiismerésével, valamint a jó meggyőző készséggel, az már rengeteg gyakorlást igényel.

    Páratlan számú játékosoknak ajánlom elsősorban, de én csak 5 fővel szoktam játszani.

Szállítás bárhová

Ingyen szállítás Magyarországon belül 18000,- fölött, kizárólag GLS szállítás esetén.

Rendelés telefonon vagy neten

Bármikor lemondhatod

Fizetési lehetőségek

Készpénzzel, Bankkártyával vagy Átutalással

60 napig teljes áron

Beszámítjuk bontatlan játékodat

Írj értékelést!