A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Nyelvfüggetlen
Játékosszám: 2 játékos
A legjobb: 2 játékossal
Játékidő: 15 perc
Ajánlott: 14 éves kortól
Az ősi Japán ködbe burkolózó hegyeibe bevésve található Onitama Szentélye. Egy titokzatos hely, ahol a szellemei megvilágosodás és fejlődés találkozik, azoknak a szellemeknek szentelve, amelyek a Harcművészeti Iskolákat országszerte irányítják. Ezen iskolák mesterei legígéretesebb tanítványaikkal Onitama felé tartanak, hogy szemtől szembe találkozzanak egymással e szentelt falak között, és egymás elleni csatákban bizonyítsák tudásukat és rátermettségüket. Ez a viadal azonban sokkal több, mint egyszerű harc! Ezen a helyen az iskolákat támogató szellemek is megjelennek állatok képében, és a viadal során természetfeletti erőt és ügyességet biztosítanak harcosaiknak. Használd hát erejüket, és legyen a Te iskolád a legkimagaslóbb mind közül!
De a játék nem ennyire egyszerű! Ezekkel a különleges lépésekkel ugyanis nem csak te rendelkezel! Keverjétek meg a lépések pakliját, és mindenki kapjon belőle 2 lapot. Ezenkívül egy ötödik lapot is csapjatok fel a tábla jobb szélére. Amikor rád kerül a sor, válassz egy lépést a 2 kapott kártya közül, és lépj annak megfelelően bármelyik figuráddal. Ezután tedd az elhasznált lépést a tábla bal szélére, és vedd el a jobb szélén lévő lapot, hogy legközelebb is 2 lépésből tudj választani. Igen, jól sejtitek, hogy az aktuális lépésed így ellenfeledhez vándorol majd a következő körben! Adott lépéssel azonban nem csak mozogni tudtok, hanem ellenfeletek bábúját is leüthetitek. Itt nincs megkötés, Mester is leüthet tanítványt, ahogy tanítvány is Mestert. Ne feledjétek azonban, hogy a Szentélybe csak Mester léphet be!
A mozdulatok teszik rendkívül egyedivé az Onitama minden összecsapását! Neked mi lesz a következő lépésed?
Onitama az az absztrakt logikai-stratégiai játék, ami nagyon sokáig lesz kedvenc nálunk!
Egy 5x5 táblán kell 5 bábut irányítani az adott kártyák által megadott lehetséges lépésekkel. A játék célja, hogy vagy (bármelyik bábuval) leüssük az ellenfél mesterét, vagy a saját mesterünket eljuttassuk az ellenfél templom kapujába.
Gyorsan tanítható, gyors, változatos, logikai-stratégiai játék, amire nem lehet ráunni. Garantálom, hogy az első játék után az lesz az első reakciója mindenkinek, hogy "játsszunk még egyet"!
Kivitelezés-design: 10/10
Játék élmény: 10/10
Szabályok elsajátítása: 2 perc
Idei legjobb társasjáték vétel!