A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Magyar nyelvű
Játékosszám: 4-7 játékos
Játékidő: 30 perc
Ajánlott: 10 éves kortól
Timeo Iram Genii Malis!
(Rettegd a gonosz lángelme dühét!)
Az elpuskázott küldetést követően barátaiddal egyetemben ismét kénytelen vagy visszakullogni a Sötét Vajákosság Tornyába. Őfelsége, az Elveszett Földek Ura, nyilván megint roppant elégedetlen lesz veletek! Hamarosan a színe előtt álltok majd, és Ő tudni akarja, mi okozta az újabb kudarcot. Már maga a gondolat annyira megrémít, hogy levegőt is alig kapsz tőle. A homlokodat kiveri a hideg veríték, a rettegés fagyott, pici gombóccá gyűri a belsődet. Mit is tehetnél, hogy megmentsd szánalmas, nyomorú kis életedet? Esetleg védekezz azzal, hogy nem miattad, hanem tehetségtelen, alkalmatlan társaid hibájából alakutak így a dolgok? Naná! De még mennyire! Ez a megoldás!
Csupán egyetlen probléma van ezzel: azok az alávalók feltehetően maguk is pontosan ilyesmire készülnek...
Hazudj! Vádaskodj! Ne vidd el a balhét! Menekülj a Gonosz Lángelme haragjától!
Az Igenis, Sötét Nagyúr! fantasy környezetbe helyezett humoros, könnyed házibuli-játék: hozzá csupán jókedvre, vidám baráti társaságra és kevés improvizációs készségre van szükség.
A játék hamar megtanulható és könnyen játszható: Rigor Mortis, az egyetlen és igazi Gonosz Lángelme alattomos kis szolgái lógó orral térnek haza sokadik elbukott küldetésükből, és igazolniuk kell magukat Mesterük előtt:meséket kell kiötölniük, mentegetőzniük, és érdemes társaikat minél jobban bemártaniuk.
Három szempont alapján mesés ez a kis játék.
Egyrészt hihetetlen módon fejleszti a beszédkészséget. Az, aki szeretne ugyan szerepjátékozni, de akár a mesélővel kettesben is nehezére esik kifejezni, mire gondol, annak ez a játék egy nagyon mulattató, kellemes tréning lehet.
Másrészt kompakt, érdekességéhez képest, ami kifejezetten kellemes dolog szórakozás tekintetében.
Harmadrészt pedig, ami szerintem a legfontosabb: szórakoztató! Végre egy olyan játék, ami teljesen elvonatkoztat, megnevettet, és új szabályokat állít fel a társasozás végtelen tengerében.
Csak javasolni tudom, "borsos" ára ellenére!
Ajándékba vettem a társast, de nagyon örült neki az illető. Remélem mihamarabb sor kerül egy "Sötét" party-ra :-)
Nagyon meg vagyok elégedve a szellemlovas csapatával.Nagyon sürgőssen kellett a társas és két nap alatt kézhez is kapta! Nagyon köszönöm!
Ezt a játékot csak dícsérni lehet. Teljesen új a "játékmenet". Igazából egy "ki tud képtelenebb őrültségeket kitalálni" játék, ami megfelelő bandával vegyítve nagyon jó kis partit eredményez. Egy részben szerepjáték, egy részben egymás bemártása. A lányok is megvehetőek rá! :D
Egyetlen hátránya ,hogy a "kalandmesteren" nagyon sok múlik. Ha ő nem regulázza a manókat, és nem figyel arra ki mit mondott, akkor a parti hamar fékevesztett értelmetlen vádaskodás lesz xD Na persze az is szórakoztató valahol :D
Nagyon hangulatos játék :)
Az egyedüli dolog, ami nagyon kéne, az pár plusz ötletkártya (kiegészítőként) vagy üres lapok, amikre a játékosok is tervezhetnek saját ötletkártyát.
Nagyon jó kis játék, minél többen játszák, annál jobb. Bulizós estékre vagy baráti összejövetelekre nagyon tudom ajánlani. :D
Nagyon jó kis játék! :)
Nem túl bonyolult a játékszabály, pár perc magyarázat után már mehet is a játék.
Pörgős; persze attól is függ, hogy éppen milyen hangulatban kap el minket a Sötét Nagyúr. :D
Félelmetes milyen agyament történeteket képesek összerakni a nyamvadt kis goblinok, hogy mentsék a saját irhájukat! :D
Aranyos kis játék. Mégis volt, ami nem tetszett. A Sötét Nagyúr szerepén sok múlik, és ha nem találni rá megfelelő játékost, akkor nem lehet játszani. Emelett nem ajánlott a nagyon fiatal korosztálynak: szerintem úgy 16 éves kortól élvezet játszani. Sajnos én családi játékként vettem meg (sokan vagyunk, és tetszett, hogy sokan lehet játszani), és úgy nem állja meg a helyét. Ennek ellenére szerintem nem egy rossz játék.
Ami tetszett: megmozgatja a játékosok fantáziáját, és gyorsan kell rögtönözni, ami méretes baromságokhoz vezet.
Ami nem tetszett: túl sok múlik a Sötét Nagyúron.
A mi kegyelmességes Sötét Nagyurunk, akinek a tekintetére sem vagyunk méltók, azt a küldetést adta, hogy valljak színt erről a játékról.
A játék központi eleme a beszéd.
Vannak irányadó kártyák, amelyen képek és szavak / idézetek alapján kell összeraknod épkézláb mondatokat és érvelést úgy, hogy mindenki arra törekszik, hogy alád tegyen / Beléd fojtsa a szót.
Tapasztalataim szerint szerepjátékos környezetben garantált a szórakozás, hiszen nekik nem idegenek a varázslatok, goblinok, tündérek, varázstárgyak és egyéb fantasy elemek.
Két gyengéje van.
Gyakorlatilag az egyik játékos dönti el, hogy ki fog nyerni a többiek közül.
A másik rákfene, ha összefognak az ember ellen... mondjuk ezt egy jó fej nagyúr meg tudja oldani.
Nagy előnye, hogy nem múlik semmi a kockákon.
A sorsod a kezedben van... azaz a Sötét Nagyúr kezében.
Ha van egy kreatív és beszédes társaság, akik esetleg még viccesek is, akkor mindenképp vágjatok Bele!
borzasztó vicces és borzasztó élvezetes játék én ezt a verziót ajánlanám szerintem a lesújtás(a főgonoszos) kártyák szebbek ennek az univerzumnak tényleges sötét urávan Iger Mortisz