Mikor kapom meg a rendelésem? Termék elérhetőség.



Ha a rendelt termék raktáron van

  • Karácsnykor csúszások sajnos előfordulnak, kis türelmedet kérjük ilyenkor. Igyekszünk minél gyorsabban dolgozni!
  • Ha 12 óráig leadtad a rendelést és személyes átvételt jelöltél meg, akkor általában még aznap átveheted a rendelésedet, miután megkaptad az értesítőt, hogy jöhetsz érte.
  • Ha 12 óráig leadtad a rendelést és utánvétes, vagy online kártyás (és sikeresen ki is fizetted) fizetést jelöltél meg, akkor GLS-es kiszállítás esetén általában aznap feladjuk a rendelésedet és a GLS futárszolgálat a következő munkanapon kiviszi neked. MPL-es kiszállítás esetén hetente egyszer adjuk át a csomagakot a futárnak, ezután 1-2 munkanapon belül kiviszi neked.
  • Ha a rendelésedet 12 óra után adod le, akkor várhatóan másnap veheted majd át a rendelésedet, ha személyes átvételt jelöltél meg. Házhozszállítás esetén pedig GLS-es kiszállítás esetén másnap adjuk fel a csomagodat és a rákövetkező munkanapon viszi ki neked a GLS futár. MPL-es kiszállítás esetén hetente egyszer adjuk át a csomagokat a futárnak, ezután 1-2 munkanapon belül kiviszi neked.
  • Ha a rendelés leadásakor átutalásos fizetési módot választasz, akkor a rendelésedet csak azután tudod átvenni vagy azután tudjuk feladni neked, hogy beérkezett hozzánk az átutalásod. Ezt minden nap 12 órakor ellenőrizzük. Ha beérkezett az utalásod 12 óráig, akkor még aznap feladjuk a csomagot vagy személyes átvétel esetén aznap átveheted, miután megkaptad az értesítőt, hogy jöhetsz érte.

  • Honnan látom, hogy raktáron van-e a termék?

  • Ha a termék oldalán az ára fölött a "Raktáron van" feliratot látod, akkor a termék raktáron van. A boltunk és a raktárunk egy helyen van, így ha ezt látod az azt jelenti, hogy akár megrendelnéd, akár személyesen jönnél be megvásárolni a terméket, akkor ez a termék elérhető.
  • Ha a termék oldalán az ára fölött a "Nem rendelhető" vagy az "Előrendelhető" feliratot látod, akkor a termék jelenleg nincs raktáron. Ha a "Nem rendelhető" feliratot látod, akkor a terméket sajnos egyáltalán nem tudjuk beszerezni, ezért nem is tudsz leadni rá rendelést. Ha az "Előrendelhető" feliratot látod, akkor a termék éppen beszerzés alatt áll.

  • Ha a rendelt termék éppen nincsen raktáron

  • Ebben az esetben a rendelésed feldolgozásakor egy "Hiányos" státuszú értesítést fogsz kapni tőlünk a termékről, miszerint pillanatnyilag nincsen raktáron és a beszerzése folyamatban van.
  • Ha a rendelésedben szereplő egyéb termékek raktáron vannak, akkor személyes átvétel esetén akár a raktáron lévő termékeket azonnal átveheted, miután megkaptad az értesítést, hogy "Elvihető" státuszúak. Természetesen tartjuk a már "Elvihető" státuszú termékeket, amíg a rendelésed teljes egészében átvehető nem lesz, így egyben is átveheted a rendelésedet.
  • Ha a rendelésedben szereplő egyéb termékek raktáron vannak és házhozszállítást választottál, akkor csak külön kérésedre bontjuk meg a rendelést és adjuk fel a már "Feladható" státuszú termékeket. Normál esetben a rendelést egyben kezeljük, összevárunk minden terméket és csak akkor adjuk fel a csomagot, amikor minden termék elérhető.

  • Ha éppen nincs raktáron a termék, mikor lesz elérhető? Avagy mit jelent a várható érkezés?

  • A termék oldalán az ára fölött van feltüntetve a "Várható érkezés: X-Y nap" felirat, ami a konkrét termék átlagos beszerzési ideje. Ez azt jelenti, hogy nagyjából ennyi időnként szokott érkezni hozzánk a termékből. Ez egy körülbelüli becslés, ami természetesen függ attól is, hogy a mi disztribútorunknál elérhető-e éppen. Amennyiben mi tudunk rendelni, úgy nagyjából ennyi idő kell míg megérkezik hozzánk a termék.
  • Ha a termék oldalán az ára fölött a "Várható érkezés: X-Y dátum" feliratot látod, akkor a termék már úton van hozzánk és erre a konkrét dátumra várjuk az érkezését.
  • Ha a termék oldalán az ára fölött a "Várható érkezés: Talán XY" feliratot látod, akkor pedig sajnos csak becslésünk van arról, hogy mikor lesz legközelebb elérhető a termék és jelenleg mi magunk sem tudjuk rendelni a disztribútorunktól.

  • Hogyan tudom átvenni a rendelésemet?

      Az átvételi és fizetési opciókról az "Átvétel&Fizetés" oldalon tudsz elolvasni minden információt.

    Gyakran feltett kérdések a termékek elérhetőségével kapcsolatban:

    Mit jelent a várható érkezés: x-y nap?

    Ez azt jelenti, hogy nagyjából ennyi időnként szokott érkezni hozzánk az adott termékből, amennyiben a disztribútorunknál éppen rendelhető.

    Már 10 napja megrendeltem egy terméket és még mindig azt írja, hogy várható érkezés: 20-30 nap, ez miért van?

    A várható érkezés: 20-30 nap nem egy dinamikus visszaszámláló, ez csupán egy átlagos becsült idő, amíg legközelebb érkezik az adott termékből attól függően, hogy honnan rendeljük.

    Mit jelent, hogy a termék nem rendelhető, nem tudjuk lesz-e?

    Ezt olyan termékeknél láthatod, amikből mi magunk sem tudunk már rendelni a disztribútorainktól. Teljesen bizonytalan, hogy mikor lesz újra elérhető, ezért nem tudunk rá rendelést felvenni.

    Látom, hogy a termék, ami nálatok még nem elérhető, már kapható más európai/amerikai boltokban, akkor nálatok miért nem?

    Sajnos nagyon sok terméknek eltérő az amerikai és az európai elérhetősége. Sokszor Európába jóval később érkeznek meg új termékek, mint Amerikába. Sőt sokszor jóval kisebb példányszámokban is. Európán belül pedig a disztribútorokhoz való eljutásától függ. Csak azokat tudjuk mi is megrendelni, ami eljut a disztribútorainkhoz.

    Van egy termék, ami érdekel, de nem látom az oldalatokon, be tudjátok szerezni?

    Ha van valami, ami a profilunkba vág és érdekel, de nem találod az oldalunkon, írj nekünk egy emailt a rendelés(kukac)szellemlovas.hu e-mail címre és a beszerző kolléga utánajár, hogy tudunk-e neked szerezni belőle.


    Gyakran feltett kérdések a személyes átvétellel kapcsolatban:

    Legkésőbb meddig lehet átvenni a megrendelt termékeket?

    A megrendelt termékeket általában egy hétig lehet átvenni.

    Több terméket rendeltem, az egyiket csak későbbre tudják beszerezni, a többiért bemehetek?

    Természetesen, a raktáron levő termékeket azonnal elviheted.

    Csak én vehetem át a megrendelt termékeket, vagy más is?

    Más is átveheti. Ha tudja a nevedet és a rendelésed számát és, hogy mit rendeltél bárki jöhet érte.

    Nem szeretek interneten rendelni, a boltban rendelés nélkül is lehet vásárolni?

    Természetesen, ugyanolyan feltételekkel mint a neten, a boltban is lehet vásárolni. Csak gyere be a boltba és vedd le a polcról amit szeretnél.

    Láttam, hogy a keresett termék azonnal kapható. Holnap mennék érte, hogyan tudom lefoglalni magamnak?

    Rendeld meg a webáruházban. Átvételnek jelöld meg a "Bemegyek érte a boltba.", fizetésnek a "Készpénzfizetés a boltban" lehetőséget.

    Kaptam egy visszaigazolást a sikeres rendelésemről, ez azt jelenti, hogy már mehetek is érte?

    Nem. Amikor kapsz egy olyan emailt, hogy a rendelésed állapotát frissítettük: Elvitelre vár. Akkor a rendelésedet összekészítettük, jöhetsz érte.

    A megrendelt terméket mikor lehet átvenni a boltban?

    Ha kaptál egy mailt, hogy elvitelre vár, akkor nyitvatartási időben bármikor.

    Ha rendelést megyek átvenni, akkor kihez forduljak a boltban?

    Ha rendelést jössz átvenni szólj bármelyik kollégának a boltban, hogy rendelésért jöttél. Az átvételre váró termékek már előre össze vannak készítve, ezeket nem kell levenned a polcról.


    Gyakran feltett kérdések a kiszállítással kapcsolatban:

    Mikor érkezik a csomag?

    GLS-es csomagfeladás minden munkanapon van, MPL pedig minden héten egyszer, a futár a következő munkanapon kíséreli meg először kivinni a csomagot. GLS-es csomagok esetén, amikor feladjuk a csomagodat küldünk neked egy mailt, amiben benne van a GLS ügyfélszolgálatának a telefonszáma és a csomagod száma. Ha felhívod a megadott számot és bemondod a csomagod számát, akkor megbeszélheted, hogy mikor tudod átvenni a csomagot.

    Több terméket rendeltem, de az egyik még nem elérhető, a többit feladják külön?

    A rendeléseket alapvetően mindig egészben kezeljük és csak akkor adjuk fel, ha minden a rendelésben szereplő termék elérhetővé vált. Természetesen ha te külön kéred, hogy adjuk fel a rendelésed már elérhető elemeit, akkor fel tudjuk adni külön is.

    Hogyan tudunk készpénzes számlát kapni a vásárló szervezetnek (iskola, alapítvány stb.) netes rendelés esetén?

    Minden csomag mellé küldünk Áfás számlát emailen, neked csak be kell írnod a számlázási adatokat, amikor feladod a rendelésedet.

    2 hete rendeltem játékokat és nem érkezett meg. Viszont benne van a kosaramban. Akkor most elszúrtam?

    Sajnos el. Nem elég a termékeket a kosárba tenni. Jelentkezz be és menj a pénztárba. Ott válaszd ki, hogy hogyan szeretnéd átvenni a játékokat, a következő oldalon, hogy hogyan szeretnéd kifizetni és végül a harmadik oldalon ellenőrizd és küldd el a megrendelésedet. Ha mindent jól csináltál kapsz egy emailt, hogy regisztráltuk a rendelésedet.

    Rendelhetek-e külföldre?

    A webboltban csak Magyarország területére tudsz automatikusan rendelni, ha külföldre szeretnél rendelni az is megoldható. Ebben az esetben vedd fel velünk emailben a kapcsolatot a rendeles(kukac)szellemlovas.hu email címen.


    Írj üzenetet!