Átvétel & Fizetés


Hogyan vehetem át a rendelésemet?

Átveheted személyesen a boltban

Kérhetsz személyes átvétel opciót a rendelés leadáskor és miután megkaptad az email értesítőt, hogy a rendelésed átvehető, tudsz jönni érte személyesen a boltba. Nyitvatartási időben (hétköznap 12-19-ig, szombaton 10-18-ig) a Szellemlovas boltban (1067 Budapest Szondi u. 18/a) átveheted a megrendelésedet. Természetesen ez nem kerül plusz pénzedbe, csak a rendelésed végösszegét kell kifizetned.

Kérheted a rendelésed kiszállítását

Kérhetsz házhozszállítás opciót is a rendelés leadásakor. Ebben az esetben miután a rendelésed minden eleme raktáron van és feladható státuszú, akkor átadjuk a csomagodat az általad választott futárszolgálatnak.


GLS csomagszállítóval történő kiszállítás:

  • A kiszállítás 990 Forintba kerül, ha előre kifizeted a játékok árát (átutalással, vagy bankkártyával online), ha pedig a futárnak szeretnél fizetni kiszállításkor, akkor összesen 1390 Forint (990 Ft szállítási költség + 400 Ft utánvét költség) a kiszállítás díja.
  • A teljesen feladható rendeléseket az összekészítés napján, vagy legkésőbb a következő munkanapon átadjuk a GLS futárnak, akik az átvételt követő munkanapon kiszállítják. Miután feladtuk a csomagodat küldünk neked egy e-mailt, amiben benne lesz a csomagszámod és a GLS ügyfélszolgálat telefonszáma. Ott tudsz érdeklődni a csomagod felől, és ott tudod megadni a különleges kívánságaidat is ha van ilyen. (Pl.: nem jó kedden csak szerdán, csak délelőtt vagyok otthon, a szomszéd néni fogja a csomagot átvenni.)
  • A kiszállítást kérheted GLS csomagautomatába vagy csomagpontra, ez nem jelent plusz költséget. A csomagautomatát vagy csomagpontot egyszerűen kiválaszthatod a rendelés leadásakor, az átvételi mód megadásánál.

MPL csomagszállítóval történő kiszállítás:

  • A kiszállítás 990 Forintba kerül csomagautomatába vagy csomagpontra, illetve 1990 Forintba, ha házhozszállítással szeretnéd. Az MPL csomagok esetében ezen felül egy 2500 Forintos adminisztrációs díjat is felszámítunk, mivel ezeket a csomagokat nem futár veszi fel tőlünk, hanem nekünk kell elszállítanunk az átvevő postára. MPL-lel történő szállítás esetén csak banki előreutalás vagy online kártyás fizetés választható, utánvét opció nem elérhető.
  • C• A teljesen feladható rendeléseket hetente egyszer szállítjuk el a postára, így az összekészítéstől akár 5 munkanap is eltelhet, mire átadjuk azt a szállítónak. A rendelésedet az átadás után 1-2 munkanapon belül kézbesítenik.

Ingyenes kiszállítás a GLS futárszolgálattal Magyarország teljes területén 18000,- Ft felett! Amennyiben a kosaradban az 1997. évi CXL. törvény VIII/A. Fejezet hatálya alá eső könyv található, úgy az ingyenes kiszállítás értékhatára 28000 Ft-ra módosul! MPL házhozszállítás esetén nem tudunk ingyenes házhozszállítást biztosítani.

Ha a rendelésed az összes kedvezmény levonása után is meghaladja a 18000,- forintot, akkor ingyenes kiszállítási lehetőséget is tudsz választani az átvétel módjánál. Természetesen ilyenkor utánvét díjat sem kell fizetned. Amennyiben a kosaradban az 1997. évi CXL. törvény VIII/A. Fejezet hatálya alá eső könyv található, úgy az ingyenes kiszállítás értékhatára 28000 Ft-ra módosul!
Sőt, ha több rendelésed is fut egyszerre, akkor nincs akadálya annak, hogy kérd a rendeléseid összevonását és így érd el az összes kedvezmény levonása után szükséges ingyenes szállítási értéket. Kérjük, az összevonásra vonatkozó kívánságodat írd bele az új rendelésed megjegyzésébe.
Az ingyenes kiszállítás minden esetben csak akkor érvényes, ha egy időben, egy magyarországi címre, GLS futárszolgálattal történik az összes megrendelt azonnal kapható termék kiszállítása.
Ha elállás, lemondás, törlés miatt a rendelés értéke 18000,- forintra, vagy az alá csökken, akkor az ingyenes szállítás nem jár.
Ha egy rendelésedet több részre bontod és az így létrejövő rendelések bármelyike vagy mindegyike 18000,- forintra, vagy az alá csökken, arra a rendelésre szintén nem jár az ingyenes szállítás.
Az ajándék utalvány kiszállítására nem vonatkozik az ingyen szállítás, bármekkora összegről szóljon is az utalvány.



Hogyan fizethetem ki a megrendelt játékokat?

Személyesen a boltban a játék átvételekor.

Ezt megteheted készpénzzel vagy bankkártyával. Használhatsz MasterCard vagy Visa kártyát, de nem használhatod az American Express kártyádat.

A rendelés leadásakor, a webboltban bankkártyával.

A rendelés leadása után átirányítunk a Barion biztonságos fizetési oldalára, ahol kártyával ki tudod fizetni a rendelés értékét. Fontos, hogy bizonyos termékek megrendelése esetén nem lehetséges az online kártyás fizetés, ilyenkor ez az opció inaktívvá válik. Amennyiben a kosaradban bontott társasjáték, antikvár könyv, vagy bármilyen, jelenleg nem készleten lévő (előrendelhető) termék található, nem fogsz tudni kártyával fizetni.

Banki átutalással a kiszállítás vagy a bolti vásárlás előtt.

  • Figyelem, ne utalj addig, amíg nem kapsz egy olyan emailt, hogy utalj át xxx forintot a bankszámlánkra.
  • Ez nem bankkártyás fizetés. Az átutalást neked kell megtenned, célszerűen internetbankon keresztül.
  • Fontos, hogy banki utalás, ne küldj pénzt rózsaszín postautalványon.
  • Ha szeretnél olcsóbb szállítást, vagy nem akarsz a boltban fizetni, válaszd ezt a fizetési lehetőséget.
  • Amint a pénz megérkezik a bankszámlánkra, rendelésedet lehetőleg aznap, de legkésőbb a következő munkanapon feladjuk, vagy értesítünk mailben, hogy jöhetsz a rendelésedért.

Utánvéttel, készpénzzel a szállítónak a játék átvételekor.

Akkor válaszd ezt a fizetési lehetőséget, ha a teljes összeget a szállítónak szeretnéd kifizetni, a csomag átvételekor. Ez az opció csak GLS házhozszállítás esetén elérhető.



Rendelés külföldre

Hogyan rendelhetek külföldre?

A webboltban csak Magyarország területére tudsz automatikusan rendelni, ha külföldre szeretnél rendelni vedd fel velünk emailben a kapcsolatot a rendeles(kukac)szellemlovas.hu emailcímen. Addig is elolvashatod a főbb paramétereket.

Hogyan vehetem át a rendelésemet, ha külföldön élek?

Kérheted a rendelésed kiszállítását

  • A csomagot kizárólag GLS futárszolgálat szállítja ki külföldre.
  • Csak banki átutalással, vagy bizonyos országok esetén (a listát lásd lentebb) utánvéttel kérheted a külföldi házhozszállítást.
  • A kiszállítás díját kizárólag az befolyásolja, hogy milyen országba kéred a rendelést.
  • Csomagfeladás minden munkanapon van, a rendelésedet kb. 2-4 munkanapon belül fogják kézbesíteni. Miután feladtuk a csomagodat küldünk neked e-mailt, amiben benne lesz a csomagszámod és a GLS ügyfélszolgálat telefonszáma. Ott tudsz érdeklődni a csomagod felől, és ott tudod megadni a különleges kívánságaidat is ha van ilyen. (Pl.: nem jó kedden csak szerdán, csak délelőtt vagyok otthon, a szomszéd néni fogja a csomagot átvenni.)
  • A csomag maximális tömege 40 kg lehet.

A külünböző zónákba tartozó országok (zárójelben a kiszállítás várható ideje, munkanapokban megadva)

1-es zóna Ausztria, Csehország, Horvátország(2), Románia, Szlovákia(1), Szlovénia.
2-es zóna Belgium, Bulgária, Hollandia, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Németország(2).
3-as zóna Dánia(3), Franciaország, Írország, Olaszország(3-5).
4-es zóna Észtország(5), Finnország(5-7), Görögország, Lettország(4), Litvánia(3), Portugália, Spanyolország(4-6), Svédország(4-7).

A zónák szállítási díj

1-es zóna 6.350 Ft
2-es zóna 6.480 Ft
3-as zóna 10.520 Ft
4-es zóna 13.176 Ft

A fent felsorolt országokon kívüli országokba sajnos nem tudunk csomagot küldeni.



Utánvéttel az alábbi listán szereplő országokba tudunk csomagot feladni, az ott szereplő utánvét díj ellenében

Szlovákia 4.172 Ft
Szlovénia 4.172 Ft
Csehország 4.172 Ft
Románia (Csak készpénzes fizetés lehetséges a futárnál) 4.172 Ft
Horvátország 4.172 Ft


Gyakran feltett kérdések

A személyes átvétellel kapcsolatban:

Legkésőbb meddig lehet átvenni a megrendelt játékot?

A megrendelt játékokat általában egy hétig lehet átvenni.

Több terméket rendeltem, az egyiket csak későbbre tudják beszerezni, a többiért bemehetek?

Természetesen, a raktáron levő termékeket azonnal elviheted.

Csak én vehetem át a megrendelt termékeket, vagy más is?

Más is átveheti. Ha tudja a nevedet és a rendelésed számát és, hogy mit rendeltél bárki jöhet érte.

Nem szeretek interneten rendelni, a boltban rendelés nélkül is lehet vásárolni?

Természetesen, ugyanolyan feltételekkel mint a neten, a boltban is lehet vásárolni. Csak gyere be a boltba és vedd le a polcról amit szeretnél.

Láttam, hogy a keresett termék azonnal kapható. Holnap mennék érte, hogyan tudom lefoglalni magamnak?

Rendeld meg a webáruházban. Átvételnek jelöld meg a "Bemegyek érte a boltba.", fizetésnek a "Készpénzfizetés a boltban" lehetőséget.

Kaptam egy visszaigazolást a sikeres rendelésemről, ez azt jelenti, hogy már mehetek is érte?

Nem. Amikor kapsz egy olyan emailt, hogy a rendelésed állapotát frissítettük: Elvitelre vár. Akkor a rendelésedet összekészítettük, jöhetsz érte.

A megrendelt terméket mikor lehet átvenni a boltban?

Ha kaptál egy mailt, hogy elvitelre vár, akkor nyitvatartási időben bármikor.

Ha rendelést megyek átvenni, akkor kihez forduljak a boltban?

Ha rendelést jössz átvenni szólj bármelyik kollégának a boltban, hogy rendelésért jöttél. Az átvételre váró termékek már előre össze vannak készítve, ezeket nem kell levenned a polcról.



A kiszállítással kapcsolatban:

Mikor érkezik a csomag?

GLS-es csomagfeladás minden munkanapon van, MPL pedig 2-3 hetente egyszer, a futár a következő munkanapon kíséreli meg először kivinni a csomagot. GLS-es csomagok esetén, amikor feladjuk a csomagodat küldünk neked egy mailt, amiben benne van a GLS ügyfélszolgálatának a telefonszáma és a csomagod száma. Ha felhívod a megadott számot és bemondod a csomagod számát, akkor megbeszélheted, hogy mikor tudod átvenni a csomagot.

Több terméket rendeltem, de az egyik még nem elérhető, a többit feladják külön?

A rendeléseket alapvetően mindig egészben kezeljük és csak akkor adjuk fel, ha minden a rendelésben szereplő termék elérhetővé vált. Természetesen ha te külön kéred, hogy adjuk fel a rendelésed már elérhető elemeit, akkor fel tudjuk adni külön is.

Hogyan tudunk készpénzes számlát kapni a vásárló szervezetnek (iskola, alapítvány stb.) netes rendelés esetén?

Minden csomagban küldünk Áfás számlát, neked csak be kell írnod a számlázási adatokat, amikor feladod a rendelésedet.

Rendelhetek-e külföldre?

Igen, rendelhetsz. Alapvetően a webboltban csak Magyarország területére tudsz automatikusan rendelni, ha külföldre szeretnél rendelni az is megoldható. Ebben az esetben vedd fel velünk emailben a kapcsolatot a rendeles(kukac)szellemlovas.hu email címen. Fentebb ugyanezen az oldalon, egy egész rész foglalkozik részletesen a külföldre rendeléssel.

Most akkor 990 Ft vagy 1390 Ft vagy 1990 Ft a szállítási díj?

GLS-es kiszállítás esetén, ha előre átutalod a vásárolt játékok árát, vagy online kártyával fizetsz, akkor 990 Ft, ha a futárnak szeretnéd kifizetni, akkor 1390 Ft.

MPL-es kiszállítás esetén, minden fizetési móddal 990 Ft csomagpontba vagy csomagautomatába, 1990 Ft házhoz szállítás esetén.

2 hete rendeltem játékokat és nem érkezett meg. Viszont benne van a kosaramban. Akkor most elszúrtam?

Sajnos el. Nem elég a termékeket a kosárba tenni. Jelentkezz be és menj a pénztárba. Ott válaszd ki, hogy hogyan szeretnéd átvenni a játékokat, a következő oldalon, hogy hogyan szeretnéd kifizetni és végül a harmadik oldalon ellenőrizd és küldd el a megrendelésedet. Ha mindent jól csináltál kapsz egy emailt, hogy regisztráltuk a rendelésedet.



A fizetéssel kapcsolatban:

Lehet a boltban bankkártyával fizetni?

Igen lehet nálunk bankkártyával fizetni. Kivéve American Express kártyával.

Utalványt elfogadtok? Lehet nálatok Szépkártyával fizetni?

Nem, sajnos nálunk nem lehet utalvánnyal fizetni.

Nem találom az átutaláshoz szükséges adatokat.

Ne utalj addig, amíg nem kapsz tőlünk egy olyan e-mailt, hogy utalj át xxx Forintot a bankszámlánkra. Ebben az e-mailben benne lesz minden utaláshoz szükséges adat is. Ha ezt az emailt már megkaptad de most nem találod, akkor itt találod az utaláshoz szükséges adatokat.
A számlatulajdonos neve: Szellemlovas Kft.
Számlaszám: 10404072-50526565-72751004
Számlaszám IBAN: HU76 1040 4072 5052 6565 7275 1004

Banki átutalásnál mit írjak a megjegyzés rovatba?

A megjegyzés rovatba ne írj mást, csak a rendelésed számát. Egy szám, ennyi, nem kell más. Ezzel könnyíted meg leginkább az utalásod beazonosítását.

Már három napja elutaltam az összeget, a rendelés státusza még mindig "Átutalásra vár". Nem érkezett meg a pénz, vagy elkeveredett?

Vagy nem tudtuk beazonosítani az utalást, vagy tényleg nem érkezett meg a pénz. Kérlek ellenőrizd a bankban az utalást és ha ott minden rendben van, akkor írj egy mailt az info(kukac)szellemlovas.hu címre az átutalás adataival, hogy mi is utána tudjunk nézni.



A termékek speciális jellemzőivel kapcsolatban:

Hogyan kell felbontani a gyárilag nem fóliázott játékokat?

Környezetvédelmi okokból több gyártó/kiadó úgy döntött, hogy a játékait fólia nélkül, műanyag ragasztó matricával lezárt állapotban kerül forgalomba, nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi kiadásokban egyaránt, és nem is készült olyan verzió, ami nem ilyen módon van lezárva. A matricák lehúzása kárt tehet a dobozban (lehúzza a festéket, felhólyagosítja a dobozt, stb.). A dobozt - a gyártó tájékoztatása alapján - rendeltetésszerűen az alábbi módon lehet felnyitni: A matricákat egy kés segítségével vágjuk el, majd az elvágott élek mentén simítsuk vissza azt a dobozra, hogy ne álljon el. A matrica eltávolítása esetén, amennyiben az kárt okozott a dobozban, a gyártói garancia érvénytelen, így mi sem tudjuk a dobozt cserélni.

Mit jelent, ha egy játék sérült?

A sérült termékek dobozán komolyabb nyomódások, szakadások találhatóak. A dobozon lévő sérüléseket a termék fotóin tudod megtekinteni. Próbáljuk a lehető legjobb szögből fotózni a sérüléseket, de nem mindig adják vissza tökéletesen a sérüléseket a képek. Személyesen a boltban megtekinthető bármelyik sérült doboz. Hacsak külön nincs jelezve, a sérülés ellenére úgy véljük, hogy a dobozban található játékalkatrészek nem sérültek meg. Természetesen, a társasjátékok beltartalmára ugyanúgy érvényes a garancia, ha valamelyik alkatrész hiányozna, vagy mégis sérült lenne, akkor azt pótoljuk.

Mit jelent, ha egy játék szépséghibás?

A szépséghibás termékeken kisebb ütődések, karcolások, horpadások találhatóak, amelyek a termék beltartalmát nem érintik, így teljesen használhatóak. A szépséghibás termékekre általánosan 3-5% kedvezményt biztosítunk, azonban fotót külön nem készítünk és nem is küldünk róluk, de személyesen a boltban megtekinthető bármelyik szépséghibás doboz. Természetesen, a társasjátékok beltartalmára ugyanúgy érvényes a garancia, ha valami hiányozna, akkor azt pótoljuk.

Mit jelent, ha egy játék bontott?

Ezek használt játékok, amelyeket korábban kipróbálásra elvittek. A bontott játékok állapotát folyamatosan figyeljük és felülvizsgáljuk, és a beltartalom állapota alapján látjuk el kedvezményekkel. A doboz külsején előfordulhatnak nyomódások vagy polckopás. A játék megrendelése esetén a beltartalmat még egyszer átnézzük és az alkatrészeket megszámoljuk. Ha valamilyen hibát vagy hiányzó alkatrészt találunk, arról mindenképpen tájékoztatunk.



Írj üzenetet!