Ügyfélszolgálati és irodai asszisztens, teljes állásban

Ügyfélszolgálati állás


A vevőink igényeire legjobban ráhangolódó új csapattagot keresünk a Szellemlovasba teljes állásba.

A feladatod az lesz, hogy legjobb tudásod szerint válaszolj a vevők kérdéseire és az egész csapat irodai kényelmére figyelj.

  • Beérkező e-mailes kérdések megválaszolása
  • Nyitvatartási időben a telefonos érdeklődők segítése
  • Facebookon érkezett kommentek, üzenetek kezelése
  • Google értékelések kezelése
  • Feliratkozók felvitele a hírlevélküldő rendszerünkbe
  • Alkatrész hibák cseréjének szervezése, külföldi gyártókkal való kapcsolattartás angol nyelven
  • Kipróbálások kezelése, lejárt kipróbálások értesítése
  • Irodai felszerelések nyilvántartása és megrendelése
  • Iroda karbantartási ügyintézés
  • Takarítás (a bolt, és az egyéb helyiségek rendszeres rendben tartása)
  • Időnként besegíteni a kollégáknak árumozgatásban

Miből áll egy átlagos nap ebben a pozícióban?

A napod az előző este és aznap reggel beérkezett e-mailek megválaszolásával kezdődik. Nyitás után pedig már a telefonos érdeklődések is elindulnak. Napközben figyelned kell, hogy érkezik-e megkeresés a Facebook oldalunkon, amire válaszolni kell. Naponta ellenőrizzük, hogy a kipróbálásra elvitt játékok visszahozási határideje lejárt-e. Ha igen, akkor fel kell venni a kapcsolatot a vásárlóval, hogy mikor hozná vissza vagy esetleg megtartja? Szintén naponta ellenőrizzük, hogy vannak-e 1 hete átvételre váró rendelések, őket szintén értesíteni kell, hogy mikor jönnének a rendelésükért? Hetente figyelned kell, hogy esetleg adott-e le valaki értékelést egy termékre a webshopban, amit megjeleníthetünk a vásárlóknak. A maradék időben a boltban személyesen feliratkozó vásárlókat kell felvinni a hírlevélküldő rendszerbe és alkatrész hibás termékek pótlását kell intézni a kiadókkal. Ezen felül, mint irodai menedzser a feladatod lesz az iroda felszereltségének biztosítása: irodai felszerelések (szigorú számadású nyomtatványok nyilvántartása és beszerzése, irodaszerek és tisztasági felszerelések rendelése), illetve az iroda fenntartásával kapcsolatos ügyintézés is.

Milyen képességekre lesz szükséged hogy jól teljesíts?

Figyelmes olvasás és pontos munkavégzés szükséges, figyelj a vásárlók igényeire, kérdéseire és pontosan teljesítsd őket.

Az alaposság kulcsfontosságú: minden információt pontosan fel kell vezetni és adott esetben átadni a kollégáknak, hogy ne vesszen el információ.

Legyél türelmes és közvetlen, a vásárlóink kedvesek és megértőek, ők is ezt érdemlik tőlünk.

A jó szervezőkészség és rendszerezettség is előnyödre válik ebben a pozícióban a cserealkatrészek beszerzésének kezelésében.

Írj és beszélj választékosan és pontosan és szeress is kommunikálni, hogy megfelelően és pontosan meg tudj fogalmazni bármilyen kellemes vagy kellemetlen üzenetet a vásárlóknak.
Fontos nekünk, hogy a vásárlók érezzék, hogy nem egy robottal beszélgetnek, hanem egy emberrel, aki figyel rájuk.

Ezen felül rendelkezz aktív, magabiztos középszintű angol nyelvtudással, mert angol nyelvű játékokkal foglalkozunk és angolul beszélő vásárlók is gyakran keresnek meg minket, illetve sok külföldi partnerrel állunk kapcsolatban.

Ne riadj vissza a takarítástól és tartsd olyan fontosnak a körülötted lévő rend és tisztaság fenntartását, mint mi.

A megtanult feladatokat végezd szívesen hosszú távon ugyanúgy, annak érdekében, hogy a jól bejáratott módszerekkel ugyanúgy segíthessünk minden vásárlónak és könnyebb legyen a kollégák munkája is.

Munkakör betöltéséhez szükséges képesítések

  • magabiztos aktív angol nyelvtudás és legalább középfokú angol nyelvvizsga
  • középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
  • erős, naprakész számítógépes ismeretek (MiniCRM szoftver ismerete előny)
  • minimum 2 év tapasztalat vevőszolgálat vagy hasonló területen
  • áru- és cégismeret előny

Hogyan tudsz jelentkezni?

#1 Kattints a lenti "Jelentkezem" gombra.

#2 Töltsd ki az ott található kérdőívet!

#3 Várj türelmesen, amíg feldolgozzuk a jelentkezésedet és értesítünk, hogy bekerültél-e a második fordulóba (kb. 4-5 munkanap).

#4 Második forduló: Személyes interjú! 30-45 perces kötetlen beszélgetés, ahol megismerhetjük egymást és végre kérdezhetünk is.

Írj üzenetet!