A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
Ez egy bontott, használt játék, amelyet korábban kipróbálásra elvittek. A bontott játékok állapotát folyamatosan figyeljük és felülvizsgáljuk, és a beltartalom állapota alapján látjuk el kedvezményekkel. A doboz külsején előfordulhatnak nyomódások vagy polckopás. A játék megrendelése esetén a beltartalmat még egyszer átnézzük és az alkatrészeket megszámoljuk. Ha valamilyen hibát vagy hiányzó alkatrészt találunk, arról mindenképpen tájékoztatunk.
A játék: Magyar nyelvű
Játékosszám: 3-5 játékos
A legjobb: 4 játékossal
Játékidő: 50 perc
Ajánlott: 10 éves kortól
Tengeri kígyók, Jeti, a chupacabra: tanulmányoztad a felvételeket, levontad a következtetéseke, és összeszedted mindazt a kevés bizonyítékot, amit csak tudtál. Közel jársz, hamarosan az egész világ tudni fogja az igazat a titokzatos lényről! Nyomozásod során belefutottál egy csoport hasonszőrű kriptozoológussal, hogy végre felfedjétek a megfoghatatlan lényt. De a felfedezés dicsősége, a csodálatos hírnév túl nagy jutalom ahhoz, hogy osztozz rajta másokkal... Muszáj vagy segíteni a többieket, de az csak rajtad múlik, hogy mennyi információt adsz át!
Kriptozoológia = szóbeszéd vagy mitológia által leírt állatok kutatásának „tudománya". Ezen állatok létezése kérdéses, nem bizonyítható, de néha szemtanúk mégis látni vélik őket, ezek után kutatnak a kriptozoológusok.
Mindannyian kriptozoológusok vagytok, és igyekeztek elsőként felfedezni egy lény egyértelmű bizonyítékát Észak-Amerika vadonjában. Mindannyian kaptok egy-egy egyedi nyomot, egy fontos információt arról, hogy hol él a lény. Ha egyesítitek, a nyomok egyetlen mezőt jelölnek meg a térképen: a lény élőhelyét!
A nálatok lévő nyomok a térképen lévő tereptípusok és építmények alapján vagy egy olyan mezőt jelölnek meg, ahol a lény megtalálható, vagy olyat, ahol az nem található meg. A játék során a kutatók kérdéseket tesznek fel egymásnak azzal a céllal, hogy kitalálják egymás nyomait.
A játékot az a játékos nyeri meg, aki először egyesíti az összes nyomot és találja meg a lény élőhelyét.
A játékosok célja helyesen megtippelni a táblának az az egyetlen mezőjét, amelyik a lény élőhelye. Egy kezdeti eszmecsere után a kezdőjátékos lehelyez egy kockát egy olyan mezőre, amelyik a saját nyoma szerint nem lehet a lény élőhelye ezt addig folytatjátok, míg mindenki két-két kockát helyezett a táblára. Helyezhetsz kockát egy építményt tartalmazó mezőre, de kockát tartalmazó mezőre nem.
A saját körödben két akció közül választhatsz: feltehetsz egy kérdést egy másik játékosnak vagy akár kutathatsz egy mezőn. Amennyiben nem találtad meg a lény élőhelyét a tőled balra ülő játékoson van a sor.
A játékban fontos szerepet kap az őszinteség... nem blöffölhetsz és nem hazudhatsz, de amikor információt osztasz meg másokkal, teheted úgy, hogy minél kevesebb újdonságot fedj fel a saját nyomodról. Elvégre ez az őszinte félrevezetés mesteri játszmája! Ha minden igyekezetetek ellenére elakadtok lehetőségetek van segítséget kérni, de ebbe mindenkinek bele kell egyeznie!