A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
Ez egy bontott, használt játék, amelyet korábban kipróbálásra elvittek. A bontott játékok állapotát folyamatosan figyeljük és felülvizsgáljuk, és a beltartalom állapota alapján látjuk el kedvezményekkel. A doboz külsején előfordulhatnak nyomódások vagy polckopás. A játék megrendelése esetén a beltartalmat még egyszer átnézzük és az alkatrészeket megszámoljuk. Ha valamilyen hibát vagy hiányzó alkatrészt találunk, arról mindenképpen tájékoztatunk.
A játék: Nyelvfüggetlen
Játékosszám: 2-5 játékos
Játékidő: 45 perc
Ajánlott: 7 éves kortól
Szerzők: Roman Hladík, Petr Mikša
Kiadó: Reflexshop Kft.
Kiadás éve: 2022
Sorozat: Karak játékok
A hősök felfedezik a Karak kastély titokzatos katakombáit. A kérdés csak az, hogy melyik hős leszel te és készen állsz-e a kalandra?
Mi rejlik a Karak kastély omladozó falai között? Egy labirintus tele kincsekkel...és szörnyekkel! Hat bátor kalandozóé a kihívás, hogy bemenjen a tömérdek kincsért mindegyikük más-más trükkel próbálkozva – de a kincsesládák zárva vannak, és szörnyek vannak mindenhol. Ki fog túljárni ellenfelei eszén? Ki fogja legyőzni a szörnyeket, és megragadni a sárkány gyöngyszemét a legfőbb kincset? Egyszerű bevezető játék, a szerepjátékok világába. 2018 az Év gyerekjátéka volt Csehországban.
Karak katakombáiban a játékosok a hat különböző karakter egyikét vezetik be a labirintusba. Apránként lapkáról-lapkára kell felfedezni hogyan is néz ki a labirintus. Fegyverekkel és varázslatokkal kell felvértezned magad, szörnyekkel kell küzdened és (ami a legfontosabb) kincset kell gyűjtened. Az a játékos nyer, akinek a legtöbb kincse van a játék végén – az lesz Karak igazi bajnoka! A Karak egy nagyon könnyen tanulható társasjáték, amit 7 éves kortól is játszhatnak a gyerekek. A játékmenet erősen épít a lapka-elhelyezés, a moduláris tábla, térkép kiegészítés a kockadobásra.
A szerepjátékok segítenek a stratégiai és a kritikus gondolkodás fejlesztésében, miközben fejlesztik a térbeli érvelési készségeket is egyaránt.
Ez is egy nagyszerű módja annak, hogy új baráti kapcsolatokat építsenek ki a gyerekek és gyakorolják a szociális készségeket. A játék akkor ér véget, amikor az egyik hős legyőzi a Sárkányt, de ez nem jelenti azt, hogy nyert. A legtöbb kincsponttal rendelkező játékos nyer.
A játék kiváló választás 7-10 éves gyerekeknek (lányoknak is). Roppantul élvezik. Nagy öröm nekik a fegyverek, tekercsek és az élet lapkák gyűjtögetése és rendezgetése az asztalon. Az elemek jól modellezik egy kilencvenes évek beli D&D számítógépes játék kinézetét, csak sokkal szebben, papírból. Maga a játék pofon egyszerű és nincs min összeveszni rajat. Órákig el vannak vele!!!
Hátránya, hogy azok a játékosok, akik már kicsit összetettebb kihívásokhoz vannak szokva irtózatosan unatkozni fognak az első party felére, amikor a grafikai kidolgozottság már nem elég az érdeklődés fenntartására. Sok múlik a szerencsén és kevés a stratégiai lehetőség. A karakterek különleges képességei nincsenek kiegyensúlyozva.
Ezeket figyelembe véve én személy szerint különösen DRÁGÁNAK érzem ezt a játékot összehasonlítva mondjuk egy Agricolával, amiben sokkal több elem van és ezerszer változatosabb. Javaslom, hogy próbáld ki, mielőtt megveszed.