A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
Ez egy bontott, használt játék, amelyet korábban kipróbálásra elvittek. A bontott játékok állapotát folyamatosan figyeljük és felülvizsgáljuk, és a beltartalom állapota alapján látjuk el kedvezményekkel. A doboz külsején előfordulhatnak nyomódások vagy polckopás. A játék megrendelése esetén a beltartalmat még egyszer átnézzük és az alkatrészeket megszámoljuk. Ha valamilyen hibát vagy hiányzó alkatrészt találunk, arról mindenképpen tájékoztatunk.
A játék: Magyar nyelvű
Játékosszám: 1-5 játékos
Játékidő: 75 perc
Ajánlott: 13 éves kortól
A sötétből munkálkodva és tudatalattid peremén lakozva a MIND MGMT már születésed előtt is pszichés erővel megáldott ügynökök segítségével vetett véget a világválságoknak. Járványok? Világháborúk? Nékünk elhiheted, sokkal rosszabb is lehetett volna.
A MIND MGMT mindenhol jelen van és folyamatosan toboroz. Ügynökeinek világszerte átlagon felüli pszichés képességgel rendelkező egyének után kutatnak. Ha kinyitottad a dobozt és el tudod olvasni mindezt, a kütyük pedig nem úgy festenek, mint egy régóta feledésbe merült játék kellékei, akkor megvan benned AZ, amit keresünk.
A játék során egyikőtök lesz a MIND MGMT fejvadásza, és keresztül-kasul járja a város utcáit ügynököket toborozva, miközben igyekszik nem felfedni a helyzetét és a terveit. A többiek az ellenállást képviselik, céljuk a saját pszichés képességeik segítségével megakadályozni a MIND MGMT-et, mielőtt az túl sok ügynököt toborozna.
A kiképzés: (ha először játszotok, akkor erősen javasoljuk) Első játéknál az útmutató kártya alapján a Kiképzést készítsd elő és olvasd el az alapszabályokat. Ha készen állsz a teljes játszmára, akkor készítsd elő a teljes játszmához a játékot! Fontos, hogy kövessétek a lépések sorrendjét az előkészítésnél, így minden fontos információra fény derül!
A fejvadász célja: a játék során a fejvadász titokban lépked a játéktáblán, a titkos térképen jelölve az érintett mezőket. Fejvadászként kerüld el az ellenállást, lépj kapcsolatba az újoncokkal!
Az ellenállás célja: Az ellenállás feladata megvizsgálni a mezőket és foglyul ejteni a fejvadászt, mielőtt kifutnak az időből. Csak akkor nyerhetsz ellenállás tagjaként, ha foglyul ejted a fejvadászt.
Az ellenállás nyer, ha foglyul ejti a fejvadászt, vagy ha a fejvadász nem tud szabályszerűen egy új mezőre lépni. A fejvadász nyer, ha az időjelölő eléri az idősáv 14:00 (ha kiképzést végzitek éppen) vagy a 16:00 órás mezőjét (teljes játszma esetén) vagy sikerül 12 új újoncot toboroznia.
A Mind MGMT izgalmas, egy mindenki ellen típusú társasjáték. Akár a fejvadász szerepébe bújsz, akár az ellenállás csoportját bővíted mindenképpen egy titkokkal és megtévesztéssel teli világba csöppensz!