4 Gods


Játékidő30 perc  Játékosszám2-4  (4 játékossal a legjobb)

Próbáld ki otthon azokkal,
akikkel játszani fogsz
Azonnal kipróbálható

A kipróbálásról itt olvashatsz.

Szerző:
Christophe Boelinger

Kiadó: Asmodee
Kiadás éve: 2016
Szükséges nyelvismeret: Angol nyelvű
Szabály a dobozban: Angol
Címkék: Fantasy, Ketten és többen is játszható, Realtime - Valósidejű játék, Friss leírások
 
11990,- Ft
Azonnal kapható
a boltban

Röviden a játékról, játékismertető


A 4 Gods egy valós idejű területlapka lehelyezős játék, melyben a játékosok alkotják meg a világot. A térképmezőket egymás után helyezitek le, és a világ négy istene közül az egyikkel kell megnyernetek a követőiteket próféták kiküldésével.

A játékosok egy keret körül ülnek, ami a világ határait képviseli. Minden játékos két véletlenszerűen húzott lapkával kezd, amin négy féle tájtípus lehet. A játék kezdetén mindegyik játékos egyidejüleg elkezd lapkákat fektetni a keretbe; mindegyik lapkának szomszédosnak kell lennie két oldalra, így kezdetben csak a keretben lévő sarkokba tehetünk, majd a belső részeket is ki tudjuk építeni később.
4 godsDönthet úgy egy játékos, hogy a lapka keretbe rakása helyett, a saját felületére rakja a tile-t, ahol maximum 10 ilyen lehet. Amikor egy játékosnak szabadon van mindkét keze, két új területlapkát vehet a zsákból, egyébként minden játékos akinek nincs a kezében lap, húzhat bármennyi lapkát a saját félretettek közül is és lehelyezheti a keretben. Pontok gyűjtésével kaphatjuk meg a négy isten egyikét és a követőit. Minden istenhez rendelve van egy fajta táj, amire prófétákat rakhat.
Ha a világ ki van rakva vagy a játékosok úgy látják, hogy már nem lehet több területlapkát lehelyezni, a játéknak vége. Amelyik isten a legtöbb pontot szerezte, az nyer.

Vélemények:

Ehhez a termékhez még senki nem írt értékelést, vagy véleményt.

Írj véleményt a játékról

Ha ismered ezt a játékot, oszd meg véleményedet a többiekkel, segíts nekik a választásban. He tetszik a játék, akkor azért, hogy minél többen játszák, ha nem tetszik, akkor azért, hogy nehogy véletlenül megvegyék.