Antikvárium

Antikvár ritkaságok
Akciós antikvár könyvek 30% kedvezménnyel
Akciós antikvár könyvek 50% kedvezménnyel
Antikvár könyvek, újak elől
Antikvár könyvek, ABC-ben
Antikvár szerepjátékok
Antikvár újságok

Új könyvek

Hamarosan megjelenő könyvek
Nemrég megjelent könyvek
2017-ben megjelent könyvek
2016-ben megjelent könyvek
2015-ben megjelent könyvek
Új könyvek, ABC-ben
Új szerepjátékok

Angol könyvek

Hamarosan megjelenő könyvek
Angol regények
Angol könyv Android
Angol könyv Arkham Horror
Angol könyv Tannhäuser
Angol szerepjátékok
Angol szerepjátékok DnD 5th Edition
Angol szerepjátékok End of the World
Angol szerepjátékok Pathfinder
Angol szerepjátékok Star Wars
Angol szerepjátékok Star Wars
Angol szerepjátékok Star Wars
Angol szerepjátékok Shadowrun
Angol szerepjátékok Warhammer 40K

Kiegészítők

Kockák, szütyők


Reklámhadjárat
antikvár
Kiadó: Möbius (2011)
Szerző: Pohl, Frederik

Címkék: Sci-fi, Önálló regény

Oldalszám: 310
Eredeti cím: The Merchant's War (1984)
Fordító: Pék Zoltán
Boritógrafika: Asztalos András

800,- Ft
Előjegyezhető
bejelentkezés után

Nem folyik vér, de ez mégsem béke. A Földet hirdetési ügynökségek uralják, ők irányítanak mindent, a nagypolitikától egészen a kisemberek mindennapi cselekedeteiig. Csupán a Vénuszon megtelepedett kolónia lakói dacolnak a terrorral, elkeseredetten próbálnak ellenállni a fogyasztói társadalom rohamának.
Tennison Tarb egy reklámügynökség alkalmazottja, részese ennek az álcázott háborúnak. Vénuszi diplomáciai küldetésének valódi célja: aláásni a bolygó társadalmi és gazdasági rendjét. Azonban egy véletlen folytán ő maga is egy új hirdetési technika áldozatává válik, italfüggőségbe kerül, s miközben menthetetlenül sodródik a teljes fizikai és szellemi széthullás felé, rájön: éppen ő az a bizonyos homokszem, ami a mindkét világot pusztulással fenyegető reklámhadjárat gépezetét föltartóztathatja.


Egyéb változatok:

Nincs találat!



Vélemények:

Ehhez a könyvhöz még senki nem írt értékelést, vagy véleményt.

Ha ismered ezt a könyvet, oszd meg véleményedet a többiekkel, segíts nekik a választásban. He tetszik a könyv, akkor azért, hogy minél többen olvassák, ha nem tetszik, akkor azért, hogy nehogy véletlenül megvegyék.